1. Mihin seikkoihin kiinnität huomiota, kun menet kauppaan tai liikkeeseen ensimmäisen kerran?
Liikkeen ulkoasuun, tuotteiden sijoitteluun, siisteyteen,
asiakaspalveluun2.Millainen liike antaa hyvän vaikutelman?
- Jossa on hyvä
asiakaspalvelu. Myyjät ovat iloisia ja tervehtivät.
3.Mihin kiinnität myyjissä taihenkilökunnassa huomiota, kun menet asioimaan uuteen paikkaan? Myyjiin ja asiakas palveluun. Myyjien katseeseen, ilmeeseen, tervehtivätkö?
4. Mitä mieltä olet henkilökunnan yhtenäisestä pukeutumisesta?
3.Mihin kiinnität myyjissä taihenkilökunnassa huomiota, kun menet asioimaan uuteen paikkaan? Myyjiin ja asiakas palveluun. Myyjien katseeseen, ilmeeseen, tervehtivätkö?
4. Mitä mieltä olet henkilökunnan yhtenäisestä pukeutumisesta?
Henkilökunnalla on asialliset työvaatteet. Työvaatteista tunnistaa asiakas myyjän.
5. Myymälän ilmeseen vaikuttavat tekijät: tilan käyttö, valaistus, huonekalut, värimaailma, mainonta myymälän sisällä ja ulkopuolella sekä tuotteiden esillepanot, mallinuket ja muu rekvisiitta, sekä näyteikkunan rakenne.
6. Minusta tärkeintä on myymälässä valaistus, tilan käyttö ja asiakaspalvelu
7. Myymälän tunnelmaan vaikuttavat esim. värimaailma, myymälän siisteys ja esillepanot.
8. Millaiset on hyvät kalusteet? ( millaisia omainuuksia niillä on?)
Myymälän teemaan sopivat asialliset ja laadukkaat.
9. Hintamerkistä saa asiakas selville tuotteen hinnan ja etiketti on sijoitettu oikealle paikalle. Hintamerkinnät kirjoitetaan samalla fonttikoolla.Tarjous laput kirjoitetaan eri fontilla ja ( ehkä eri fontin värilläkin) Koska tarjous tuotteet luodaan paremmin näkyville.
10. Opaskyltit tulisi sijoittaa näkyvälle paikalle, ja kyltit ei saa ohjata asiakasta harhaan.
11. Esim. selkeä esillepano, tuotteita ei liiaksi esillepanoa nähden, hinnat ja mainos kyltit oikealla näkyvällä paikalla, eivät johda asiakasta harhaan.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti