|
Sesonki aika on joulu, sen huomaa värien käytöstä ja esillä olevista tuotteista. Väreistä esim. punainen ja valkoinen ovat joulun värejä. Tuotteista esillä ovat esim. lyhdyt, viltit,taljat. Värien käyttö on onnistunut punainen,valkoinen, harmaa jne. sopivat hyvin yhteen kokonaisuuteen. Värejä ei ole liiaksi. Tuotteita esillepanossa on liian paljon. Vähentäisin tuotteista alimmaisen hyllyn punaiset viltit.Esillepano pöydän alahyllyt ovat liian ahtaat. Vaihtaisin esillepanopöydän tai muokkaisin järjestystä. Käyttöyhteysperiaatettahan tässä esilllepanossa on hyödynnetty esim. on valittu päätuotteeksi esim. punaiset viltit ja valkoiset tyynyt. Asiakasinformaatiota ja hintamerkintöjä ei ole laitettu esille.
http://esteri21.blogspot.fi/2015/10/esillepano.html
|
 |
Ajankohta vuodesta on ystävänpäivä. Värejä ja- tuotteita on liian paljon. Tulee sekava kuva tästä esillepanosta. Sommittelu on onnistunut ihan hyvin, vaikka tuotteita on liian paljon. Käyttöyhteysperiaate ei oikein yhdisty minusta. Asiakasinformaatiota ja kampajaa ei kuvassa ole. Minusta esillepano pöytä ei ole houkuttele ostamaan, koska liian paljon tuotteita ja värejä.
http://blogit.jao.fi/aliisajarvi/category/esillepano/
Ajankohta: syksy; kun koulut jatkuvat kesäloman jälkeen.Esillepano on onnistunut ajankohtaan nähden. Värien käyttö ei ole onnistunut, liikaa värejä vierekkäin. Sommittelu taas on tehty hyvin. Tuotteita on liian paljon. Vähentäisin tuotteita esillepanosta. Kättöyhteysperiaatetta on käytetty apuna esillepanossa. Kuluttaja voi samalla ostaa kyniä ja kansioita. Hintamerkinnät on laitettu hyvin esille, mutta kaikilla tuotteilla ei ole hintamerkintöjä. Lisäisin hintamerkinnät niille tuotteille,joilla ei ole hintaa.
|
http://visuaalinenmarkkinointi.fi/
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti